(ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) wykracza poza powszechne rozumienie tego pojęcia. Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł oferuje również  w połaczeniu z enova Serwisenova Wypożyczalnia obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni.


W rozszerzonej wersji złotej pozwala również na definiowanie własnych rodzajów aktywności oraz projektów CRM, co umożliwia precyzyjne dostosowanie działania programu do potrzeb firmy. Wersja złota udostępnia także funkcję kampanii CRM. Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu, które korzystają ze wspólnej bazy klientów.

Dużym atutem jest wygodny dostęp do informacji o działaniach w różnych kontekstach – w kartotece kontrahenta można np. obejrzeć listę wszystkich aktywności z nim związanych. Z kolei na liście „Moje zadania” operator może zobaczyć zadania, które zostały mu przydzielone do wykonania oraz te, które przydzielił do wykonania innym.

 

Zadania i zdarzenia

Działanie enova CRM w podstawowym wymiarze polega na rejestracji zadań oraz zdarzeń. Zdarzenia rozumiane są jako fakty, które zaszły w naszych relacjach z kontrahentem – może to być np. notatka z rozmowy telefonicznej lub informacja o otrzymaniu pisma od klienta. Zadania odnoszą się do spraw, które należy załatwić – np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych itp.

 

Projekty i kampanie

Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale mających wspólny cel może zostać połączona w kampanię.

 

Korespondencja seryjna

Szczególnym rodzajem kontaktów z kontrahentami jest korespondencja seryjna. Funkcjonalność ta umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów (dla potrzeb wysyłki pocztą) lub automatyczne wysłanie pocztą elektroniczną. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana jako zdarzenia związane z tymi kontrahentami.

 

enovaNet CRM

Platforma enovaNet CRM przeznaczona jest do zarządzania kontaktami z kontrahentami przez Internet za pośrednictwem indywidualnych kont dostępu. Aplikacja umożliwia dwukierunkową komunikację:™ zarówno udostępnianie określonych informacji (wybranych zdarzeń„ wprowadzonych przez operatora enova w module CRM, jak i wprowadzanie przez kontrahentów zgłoszeń„ trafiających jako zdarzenia do enovaNet CRM.

NETIS SP Z O.O. INFORMATYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW ul. Chemiczna 1, 61-013 Poznań tel. 727 287 287 biuro@netis.com.pl
zapisz się do newslettera

Podaj poprawny adres

Design by Solmedia