Moduł enova Projekty służy do planowania i kontroli realizacji budżetów projektów. 


Zawiera w sobie funkcje związane z budżetowaniem projektów:
tworzenie budżetu dla projektu,
planowanie kwot kosztów i przychodów,
kwalifikacja kosztów (możliwość opisywania dokumentów za pomocą Opisu kontrolingowego),
wprowadzanie korekt,
kontrolę kwot zrealizowanych przypisywanie dokumentów do projektów (co wpływa na stopień realizacji budżetu projektu),
tworzenie schematów podziałowych dla dokumentów, które umożliwiają automatyzację procesu przypisywania dokumentów do projektów;

oraz pełną funkcjonalność modułu enova CRM, który umożliwia:
ewidencjonowanie wszelkich kontaktów z kontrahentami,
podpinanie załączników do zrealizowanych zdarzeń i planowanych zadań,
łączenie zdarzeń oraz zadań dotyczących np. jednego kontrahenta w projekty,
łączenie kilku projektów w kampanie.

Budżet może być planowany:
w ujęciu wyłącznie wartościowym (kwota kosztów i przychodów)
w ujęciu ilościowo-wartościowym (dodatkowe planowanie np. zapotrzebowania na materiały)
lub w modelu mieszanym – część pozycji będzie miała planowane wyłącznie wartości, a część wartości i ilości.
    
Kompleksowa obsługa w zakresie planowania oraz realizacji projektu za pośrednictwem jednego narzędzia.
Automatyzacja procesu przypisywania dokumentów do projektów.
Kontrola realizacji budżetów projektów.
Możliwość przypisywania i śledzenia planów oraz ich realizacji w okresie, na etap lub narastająco.
Zmniejszenie pracochłonności obsługi projektu poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów.
Pełna informacja analityczna.

Moduł jest dedykowany dla podmiotów, które działają w oparciu o realizację konkretnych projektów lub są zobowiązane do kontroli przebiegu projektów realizowanych w ramach uzyskanego dofinansowania.

NETIS SP Z O.O. INFORMATYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW ul. Chemiczna 1, 61-013 Poznań tel. 727 287 287 biuro@netis.com.pl
zapisz się do newslettera

Podaj poprawny adres

Design by Solmedia